Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дросел клапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за дросел клапа

    Някой може ли да ми каже на буксата на дросел клапата пиновете как са за да знам на кой пинове да меря напрежение

  • #2
    Pin 1 > ECU, конектор "B" пин 39 - шаси

    Pin 2 > + 12V

    Pin 4 > ECU, конектор "B" пин 52 - обратна връзка (постоянно напрежение).

    Pin 6 > ECU, конектор "B" пин 59 - управление на клапата (PWM).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Утре ако не вали ще премеря пин 4 обратната връзка, тя ме съмнява щото си се затваря гаси двигатела и пак се отваря. Но явно обратната връзка за положението и не работи и бърка ECU и трупа грешка и понякога трудно пали

      Comment


      • #4
        Нормално е да стои отворена при изгасен двигател.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          А може ли тя да е причина за трудното палене понякога, прави го при второ или трето палене за деня. сега я тествах с MES и си работи отваря и затваря

          Comment


          • #6
            Възможно е, но според мен е малко вероятно. Погледни, каква температура на мотора вижда ECU - то сутрин преди да палиш и я съпостави с реалната. Евентуален проблем с некоректно отчитане на температурата може да бъде причина за трудното палене.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Ще опитам но MES го имам от вчера и незнам дали ще се справя а днес също видях че впръскването на 1 цилиндър дава по висока стойност отколкото на другите 3

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:38.

                Comment


                • #9
                  Реалната имаш впредвид околната или в програмата си има реална съойност

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:38.

                    Comment


                    • #11
                      Извинявай за тъпия въпрос а как да видя коя е. Реалната

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Възможно е, но според мен е малко вероятно. Погледни, каква температура на мотора вижда ECU - то сутрин преди да палиш и я съпостави с реалната. Евентуален проблем с некоректно отчитане на температурата може да бъде причина за трудното палене.
                        Погледни темхературата по датчик и тази навън. Ако на мотора е по ниска вероятно буха повече гориво и омазва сместа.

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:39.

                          Comment


                          • #14
                            Утре ако не вали ще опитам да видя дали съм разбрал нещо.закачам лаптопа давам контакт избирам въпросния датчик стартирам двигателя и следя стойност, дано е така

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:39.

                              Comment

                              Working...
                              X